هتلهای 5 ستاره دبی
نوشته شده توسط : fariba ardam

 

هتل هبتور گرند دبی یکی از هتل های 5 ستاره دبی واقع در ساحل جمیرا می باشد که تفریحگاهی زیبا و مجلل در کنار ساحل خلیج همیشگی فارس می باشد.این هتل و تفریحگاه لوکس، چشم انداز زیبایی به دریا و باغ دارد و فاصله آن از فرودگاه بین المللی دبی 30 دقیقه است. هتل هبتور گرند دارای 446 اتاق و سوئیت لوکس و بزرگ در 14 تیپ مختلف است که به مبلمان زیبا، حمام بزرگ، اینترنت، گاوصندوق و سیستم تهویه مطبوع مجهز است. مهمانان تور دبی می توانند در 18 رستوران این هتل انواع غذاهای دریایی، تایلندی، سنتی لبنان و... را بچشند.همچنین برخی رستوران های هتل ویژه سرو غذاهای محلی خاص است. مثلاً رستوران شاه جهان مخصوص سرو غذاهای هندی است و در رستوران لوچیانو غذاهای ایتالیایی ارائه می شود.مهمانان تور دبی تعطیلات اسفند 96  نیز می توانند به انواع ورزش های آبی از قبیل بادسواری، اسکی روی آب، جت اسکی و غواصی بپردازند. از این هتل با 10 دقیقه رانندگی می توان به وایلد وادی (Wild Wadi) بزرگترین پارک آبی دبی رسید. ضمناً فاصله هتل از مرکز خرید امارات (Mall of the Emirates) که یکی از بزرگترین مجتمع های تفریحی، تجاری خاورمیانه محسوب می شود، با ماشین 10 دقیقه است. 

امکانات هتل هبتور گرند دبی در تور دبی اسفند 96 شامل:

ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، والیبال ساحلی , مرکز سلامت و آبگرم یا اسپا، حمام ترکی و بخار ، سکوی شیرجه ، امکانت غواصی و ساحل اختصاصی ,ارائه خدمات نگهداری از اطفال و همچنین داشتن فروشگاه های متعدد ,اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل و ....

 

 

هتل پنج ستاره و لوکس مارین بیچ ریزورت دبی در ساحل زیبای جمیرا واقع شده است و با امکانات رفاهی هتل شامل استخر سرباز (فصلی) ، ساحل اختصاصی ، سونا ، ماساژ ، مرکز سلامت و آبگرم پذیرای مسافران تور دبی می باشد.ارائه خدمات نگهداری از اطفال و وجود زمین بازی مخصوص کودکان، سفر شما و دلبندانتان را به روزهای به یاد ماندنی تبدیل خواهد کرد.این هتل و مرکز تفریحی دارای 195 اتاق می باشد.شیشه های دوجداره اتاق ها نیز از ورود هرگونه سر و صدا درهنگامی که شما چرت میزنید؛ جلوگیری میکند.این هتل دارای ۳ استخر شنا در محیط بازی و دارای یک ساحل خصوصی بسیار زیباست.میهمانان هتل دبی مارین در تور دبی تعطیلات زمستان 96 میتوانند ازسونا واستخر روباز هتل، لذت برده و یا ازخدمات ماساژ , فعالیتهای پینگ پنگ , تنیس و مرکز آب گرم وسلامت هتل بهره مند شوند.یکی از امکانات خوب هتل دبی مارین وجود مکانی برای نگهداری وبازی کودکان است.

دیگر امکانات هتل در تور دبی زمستان 96 شامل :

رستوران, اتاقهای پاک و بدون سیگار, گاوصندوق, فروشگاه در هتل , روزنامه, باغ,اتاقهای ضد صدا, پذیرش شبانه روزی , انبار بار و چمدان, امکانات جلسه و ضیافت,ترانسفر فرودگاه,خشکشویی, آرایشگاه , صرافی, خدمات کفش و واکس ,کرایه ماشین , فکس و کپی, لباسشویی, اتو کشی, فروشگاه هدایا وسوغات , مرکز تجارت و....می باشد.

 

 





:: برچسب‌ها: هتلهای 5 ستاره دبی,هتلهای ارزان دبی,هتلهای مجلل دبی,هتلهای لوکس دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 آبان 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: